понеділок, 6 листопада 2017 р.

ПАМ'ЯТКА З ВИВЧЕННЯ СТАНУ ВИКЛАДАННЯ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА У 5-9 КЛАСАХ ТА РІВНЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ ШКОЛЯРІВ

ПАМ'ЯТКА
З ВИВЧЕННЯ СТАНУ ВИКЛАДАННЯ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА У 5-9 КЛАСАХ ТА РІВНЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ ШКОЛЯРІВ 
1.     Навчально-методичне і технічне забезпечення.
{C}{C}{C}{C}        Наявність відповідних кабінетів та їх забезпеченні відповідно до Типового переліку.
{C}{C}{C}        Забезпеченість учнів підручниками.
{C}{C}{C}        Забезпеченість наочними посібниками, роздатковим матеріалом, матеріалами для проведення тематичних оцінювань. Стан виготовлення навчально-наочних посібників.
{C}{C}{C}        Забезпеченість технічними засобами навчання та наявність умов для їх комплексного використання.
{C}{C}{C}        Систематизація обладнання, наочних посібників та роздаткового матеріалу.
{C}{C}{C}        Стан збереження обладнання, навчально-наочних посібників, технічних засобів навчання.

2.     Підготовка вчителя до уроку.
{C}{C}{C}        Знання та розуміння вчителем вимог навчальної програми, інших нормативних документів, методичних рекомендацій з питань викладання музичного мистецтва.
{C}{C}{C}        Ознайомленість учителя з інноваційними педагогічними технологіями, передовим педагогічним досвідом.
{C}{C}{C}        Стан календарного планування (відповідність планування вимогам навчальної програми; доцільність розбивки тем за тематичним оцінюванням; чи передбачені форми проведення тематичних оцінювань).
{C}{C}{C}        Стан поурочного планування.
{C}{C}{C}        Забезпеченість учителя фаховою та методичною літературою, фаховими періодичними виданнями.
{C}{C}{C}        Самоосвітня робота вчителя.

3.    Навчально-виховна робота на уроці.
{C}{C}{C}        Якість навчально-виховної роботи на уроці.
{C}{C}{C}        Ступінь перебудови навчально-виховного процесу на засадах гуманізму, демократизму, застосування нових підходів до організації навчально-виховного процесу з утвердженням педагогіки особистості.
{C}{C}{C}        Доцільність визначення та ступінь реалізації навчальних, виховних оздоровчих та інструктивних завдань уроку.
{C}{C}{C}        Раціональність вибору структури уроку. Дотримання логіки уроку незалежно від форми його проведення.
{C}{C}{C}        Оптимальність застосування форм, методів, прийомів і засобів навчальної роботи учнів і вчителя на різних етапах уроку. Застосування інтерактивних та інтегрованих методів навчання. Оптимальне поєднання фронтальної, групової та індивідуальної форм організації навчального процесу.
{C}{C}{C}        Диференціація та індивідуалізація навчальної діяльності школярів. Організація вивчення предмету музичного мистецтва у профільних класах. Забезпечення оптимальних умов для різнобічного художньо-естетичного розвитку кожного учня.

            Панування на уроці атмосфери святковості, гармонії й доброзичливості, яка сприяє передачі аури творів мистецтв та утворює позитивну енергію, яка існує тільки в мистецтві.
{C}{C}{C}    Комунікативна  виразність  педагога:   мовлення  вчителя;   паралінгвістичний контекст мови (доречність жестів, міміки, зовнішній вигляд тощо). Формування культури найсильніших людських почуттів — любові, доброти, милосердя через сприймання творів мистецтва.
   Виховання духовних та морально-ціннісних орієнтирів у сфері мистецтва, інтересів, смаків, потреб у творчості, національно-патріотичної свідомості та активної життєвої позиції.
{C}{C}{C}    Виховання культури міжнаціонального спілкування через вивчення художніх традицій народів різних країн.
{C}{C}{C}    Робота з виділення в змісті виучуваного матеріалу найголовнішого та його безпосереднє засвоєння на уроці.
{C}{C}{C}    Науковість викладання, доступність сприймання учнями програмового матеріалу. Використання наочності, технічних засобів навчання.
{C}{C}{C}    Систематизація знань, умінь і навичок школярів. Робота з підготовки до тематичних оцінювань.
{C}{C}{C}    Використання міжпредметних та внутрішньопредметних зв'язків. Система роботи з повторення виучуваного матеріалу.
{C}{C}{C}    Формування культури почуттів; здатності сприймати та інтерпретувати музичні твори, висловлювати особистісне ставлення до них; уявлень про сутність, види та жанри музичного мистецтва, особливості його інтонаційно-образної мови. Розвиток універсальних якостей творчої особистості. Засвоєння основних музичних понять та необхідної музичної термінології. Усвідомлення особливостей музичної мови, специфіки вираження художньої інформації в музиці.
Набуття вокально-хорових навичок у процесі виконання пісень (народних і композиторських (класичних і сучасних); спів із супроводом та без нього. Опанування музики у зв'язках з іншими видами мистецтва.

Немає коментарів:

Дописати коментар