субота, 27 лютого 2021 р.

БАБУСИНА КАЗОЧКА

 

БАБУСИНА КАЗОЧКА (ПЛЮС ДЛЯ РОЗУЧУВАННЯ)

БАБУСИНА КАЗОЧКА (МІНУС КАРАОКЕ)

День іде за обрій, сонечко сідає… Тихий вечір тихо пісеньку співає, Прийду до бабусі ніжно пригорнуся: «Розкажи, рідненька, казочку мені!» Прийду до бабусі ніжно пригорнуся: «Розкажи, рідненька, казочку мені!» «Розкажи, розкажи, розкажи, Розкажи, бабусю, казочку мені…» Я прошу: «Розкажи, розкажи, Розкажи, бабусю, казочку мені!» Тільки-но бабуся тихо починає, У моїй кімнаті казка оживає, Білії лебідки крилами махають І чарівні квіти всюди розквітають! Білії лебідки крилами махають І чарівні квіти всюди розквітають! «Розкажи, розкажи, розкажи, Розкажи, бабусю, казочку мені…» Я прошу: «Розкажи, розкажи, Розкажи, бабусю, казочку мені!» «Розкажи, розкажи, розкажи, Розкажи, бабусю, казочку мені…» Я прошу: «Розкажи, розкажи, Розкажи, бабусю, казочку мені!

Немає коментарів:

Дописати коментар