субота, 27 лютого 2021 р.

МОДНИЦЯ

 

МОДНИЦЯ (ПЛЮС ДЛЯ РОЗУЧУВАННЯ)

МОДНИЦЯ (МІНУС КАРАОКЕ)

(муз.В'ячеслава КУКОБИ, сл.Наталії БУЧЕЛЬ) Мода повертається буває, І тому, подружко, бачиш ти, Я жакет бабусин одягаю, Наймодніша буду я завжди, Наймодніша буду я завжди. Модниця, модниця, першоклашкм скачуть, Модниця, модниця, вчителі аж плачуть, Модниця, модниця, зафарбує очі, Модниця, модниця, вчитися не хоче. Модні кроки важко так даются, Як узуєш мамине взуття, Чи то ноги, чи підбори гнуться, Ох, важке у модниці життя, Ох, важке у модниці життя. Модниця, модниця, першоклашкм скачуть, Модниця, модниця, вчителі аж плачуть, Модниця, модниця, зафарбує очі, Модниця, модниця, вчитися не хоче. Як по сцені я ходжу по хаті У новій спідниці "от-кутюр" Може треба книжку почитати, Та зроблю я краще манікюр, Та зроблю я краще манікюр. Модниця, модниця, першоклашкм скачуть, Модниця, модниця, вчителі аж плачуть, Модниця, модниця, зафарбує очі, Модниця, модниця, вчитися не хоче. Модниця, модниця, першоклашкм скачуть, Модниця, модниця, вчителі аж плачуть, Модниця, модниця, зафарбує очі, Модниця, модниця, вчитися не хоче

Немає коментарів:

Дописати коментар