неділя, 22 березня 2020 р.

Chris Rea - Кріс Рі

Кріс Рі - "І ти, моя любов" / Chris Rea - "And you my love"
Він - один з найбільш незвичайних представників британської музики. Його кар'єра почалася досить пізно, а коло захоплень було дуже широким. В його звучанні об'єднались елементи пронизливого блюзу і м'якого софт року. Лірика музиканта трохи похмура, але компенсується особливою енергетикою, яка стала запорукою його успіху в кінці вісімдесятих. Всі знають його під ім'ям Кріс Рі.
Біографія Кріса Рі цікава і незвичайна. Кріс ріс у багатодітній родині. У нього було 2 брата і 4 сестрички. Народився музикант в Північній Англії в 1951 році. Повне ім'я музиканта Крістофер, але скорочення Кріс було набагато звичніше для слухачів. А взагалі правильно його ім'я вимовляється українською як Кріс Ріа. Його батько був морозивником і син деякий час йшов по стопах батька. Потім він часто міняв роботу.
З музикою Кріс Рі стикнувся пізно. Він купив гітару тільки в 22 роки, але незабаром уже виступав з хітами Джо Уолша та інших. Причина захоплення музикою - необхідність виразити у музиці невдачі, адже його кар'єра журналіста не вдалася ще на стадії університету.
Сам Кріс Рі - лівша, але вчився грати на праворуких гітарах. У 1973 році він бере участь у складах різних груп. Зокрема замінює в одній з них Девіда Ковердейла, який пішов підкорювати Deep Purple.
У 1974 році Кріс залишає колективну творчість після запису пробного демо в студії. Так з'явився сингл «So Much Love». Але запис першого альбому відкладалася і через три роки він засвітився в альбомі Хенка Марвіна з The Shadows.
Після цього Кріс Рі остаточно починає сольну кар'єру, випустивши в 1978 році вінілову платівку Whatever Happened to Benny Santini? Альбом став популярний в Штатах після успіху композиції Fool (If You Think It's Over) і забезпечив непоганий початок кар'єри, коли Крісу виповнилося 27 років.
Перший його успіх в чартах альбомів припав тільки на 1987 рік - 2 місце Dancing with Strangers. Треба відзначити, що дебютний реліз став найуспішнішим в Штатах, пробившись не тільки в топ-100, але навіть в 50 кращих!
У дев'яностих Кріс Рі записував успішні альбоми, але на початку XXI століття йому констатували рак підшлункової залози. На щастя Кріс Рі видужав. Під час лікування він пообіцяв собі, що одужавши повернеться до блюзових коренів, що і сталося на альбомі Blue Guitar. Після його виходу музикант заявив, що йде на пенсію і перестає випускати сольні роботи, і лише зрідка буде записуватися з колегами під ім'ям The Memphis Fireflies.
Довго Кріс Рі не витримав, вже в 2007 році повернувшись до активної кар'єрі. Зараз в його активі 23 сольних альбоми.
Я не засну вночі,
Не можу встати,
І не дають мені
Старі помилки, спати.
І за вікном моїм.
І за дверима -
І знаю я, мабуть,
Що думки не покинуть.
І ти моя,
Любов моя,
Тяжкий мій сон
Про тебе...
Ти легко скорилась:
"Не бажай мені зла".
Та твоя невинність -
Це плата моя.
Так важко з цим жити -
І все це не сміх.
Не сльози пролити,
Спокути свій гріх.
Лиш ти любов,
Солодкий сон,
І в цьому сні -
Причина.
Лиш ти любов,
Моя любов,
І в цьому сні -
Причина.
Так!


Chris Rea ~ Looking For The Summer (1991)


Chris Rea "And You My Love"

Немає коментарів:

Дописати коментар