понеділок, 9 березня 2020 р.

ПІСНЯ «Сонячний віночок» муз., сл., аранж. Лесі Соболевської



ПІСНЯ «Сонячний віночок» муз., сл., аранж. Лесі Соболевської / ArtWay Music

КАРАОКЕ «Сонячний віночок» муз., сл., аранж. Лесі Соболевської / ArtWay Music

муз., сл., аранж. Лесі Соболевської Текст пісні 1. Ой піду я собі плаєм Аж на гороньку круту. Квіточок там назбираю І віночок заплету. Із румянку й материнки, Із зеленого барвінку, Ще із сонця промінці Заплету я в квіти ці. Приспів: Сонячний віночок, зоряний віночок, А ще файна коломийка заплете в таночок. А ще заспіваю в сонячнім розмаї На усі Карпати-гори красних співаночок. 2. Моя пісенька озветься У долині, у гаю, У прозорому джерельці Забринить у кришталю. Одягну я свій віночок І загляну у струмочок, І люстеречко ясне В пісню поведе мене. Приспів (2): Сонячний віночок, зоряний віночок, А ще файна коломийка заплете в таночок. А ще заспіваю в сонячнім розмаї На усі Карпати гори красних співаночок.

Немає коментарів:

Дописати коментар