субота, 28 березня 2020 р.

ЮНЕСКО ВИЗНАЧИЛА НАСЛІДКИ ЗАКРИТТЯ ШКІЛ НА КАРАНТИН

Запровадження карантину через COVID-19 продовжує суттєво впливати на наше життя, сприйняття світу та демонструє проблеми в різних сферах.
ЮНЕСКО визначила наслідки закриття шкіл, і хоча цей список далеко не повний, він допомагає з’ясувати, яке має значення для всіх нас освіта, і як далі діяти державам. Адже навіть тимчасове припинення навчання зумовлює великі соціальні та економічні витрати. Особливо цей вплив відчутний для школярів із малозабезпечених сімей.
Пропонуємо вашій увазі цей текст, який переклала працівник Служби освітнього омбудсмена Іванна Школьницька https://bit.ly/33HWCAd
 Перерване навчання: школи забезпечують необхідне навчання. А коли вони закриваються, учні позбавляються належних можливостей для зростання та розвитку. Учні з малозабезпечених сімей мають значно менше можливостей для навчання поза межами школи.
 Харчування: багато учнів користуються можливістю отримувати у школах здорове безплатне харчування або харчування зі знижками. Коли школи закриваються, діти з малозабезпечених сімей таке харчування не отримують.
 Батьки непідготовлені до дистанційного та домашнього навчання. Коли закриваються школи, батьків часто просять допомогти дітям з навчанням удома. Але багатьом батькам (особливо тим, у кого недостатня освіта або ресурси) складно допомогти дитині виконати це завдання.
 Нерівний доступ до цифрових ресурсів. Відсутність доступу до технологій, комп'ютерного обладнання і достатнього підключення до мережі Інтернет перешкоджає дистанційному навчанню, особливо для учнів із малозабезпечених сімей.
 Прогалини у догляді за дітьми. Якщо батьки працюють і не мають з ким залишити дитину - вона залишається вдома сама. А це може загрожувати здоров’ю та безпеці дитини. Під тиском та впливом однолітків поведінка дитини може бути ризикованою.
 Високі економічні витрати. Коли школи закриваються, батьки, які працюють, нерідко вирішують залишитися вдома, щоб піклуватися про своїх дітей. Через це вони втрачають зарплату. А також це негативно впливає на продуктивність праці.
 Додаткове навантаження на систему охорони здоров’я. Серед медичних працівників багато жінок. Внаслідок закриття шкіл, через обов’язок доглядати за дітьми, вони часто не можуть відвідувати роботу. А це означає, що під час кризової ситуації багато медичних працівників не знаходяться в установах, де вони зараз найбільше потрібні.
 Може зростати кількість випадків, коли діти залишають навчання. Великий виклик - забезпечити повернення учнів до навчання у школі, особливо після довготривалого карантину.
 Соціальна ізоляція: школи - це центри соціальної активності та взаємодії людини. Коли школи закриті, багато дітей та молоді втрачають соціальний контакт, який є важливим для їх навчання та розвитку.

Джерело

Немає коментарів:

Дописати коментар