середу, 6 березня 2019 р.

Вебінар: Сучасна школа: три покоління (x, y, z) в одному кабінеті або лайфхаки від медіаосвіти

Сучасні діти, як і ми, дорослі, живуть у медіапросторі. Трохи менше, ніж ми, але набагато активніше. Вони змалечку мають доступ до інформаційного, новинного контенту всього світу, спостерігають за багатьма подіями в реальному часі, долучаються до них он-лайн або оф-лайн. Крім того, певну частину інформації вони відтворюють (або створюють) на сторінках соціальних мереж, беруть як модель для живого спілкування. Це є факт. І завдання для дорослих – навчити дитину робити це якісно, щоб вона не зазнала морального травмування, спотворення світогляду, а головне – не стала жертвою маніпуляцій.
На жаль, дорослі – батьки, вчителі – від невміння допомогти дитині навчитися жити в медіапросторі, виносять жорсткий вердикт: «заборонити»! Інтернет, смартфон, айфон, комп’ютер, комп’ютерні ігри – заборонити! Світова історія пам’ятає такі моменти заборон, коли в життя людини прийшли наука, книга, техніка.  Ми знаємо, чим це закінчилося: прогрес став частиною життя людини! Його не можна заборонити!
Тож запрошую до відвертої розмови про життя дітей та дорослих у сучасному медіапросторі.

Мета вебінару

Метою вебінару є визначення шляхів партнерства між поколіннями X, Y, Z для підвищення якості освітнього процесу.

Завдання вебінару:

  • Проаналізувати медіанавички та медіавподобання людей трьох поколінь, з яких одні є вихователями, а інші вихованцями;
  • Порівняти можливості дорослих і потреби дітей з точки зору роботи з  інформацією;
  • Виявити моменти, коли ж саме і чому дитина стає гаджетозалежною і перестає чути дорослих;
  • Познайомити з медіаосвітніми навчальними програмами;
  • Надати рекомендації щодо організації роботи з медіатекстами на уроках;
  • Сформулювати рекомендації щодо «осучаснення» освітнього процесу незалежно від матеріального забезпечення навчального кабінету.

Очікувані результати:

  • Розширення власного світогляду щодо впливу медіапростору на формування особистості;
  • Розвиток вмінь роботи з медіатекстами;
  • Підвищення рівня медіакультури та медіаграмотності;
  • Покращення якості життя людини

Немає коментарів:

Дописати коментар