Вебінар: Реалізація компетентнісного підходу на уроках інтегрованого курсу «Мистецтво»
У вебінарі розглянуто теоретичні та практичні аспекти проблеми. Дані визначення «ключові», «предметні», «міжпредметні» компетентності. Надано практичні зразки застосування сучасного інструментарію: фасилітована дискусія, технологія сторітеллінг, проектна діяльність (лепбуки) на уроках інтегрованого курсу «Мистецтво». Проаналізовано особливості структурування підручника інтегрованого курсу «Мистецтво»1, 2 кл. авторів Л. Масол, О. Гайдамака, О. Колотило та специфіку роботи з ним. Надані рекомендації та майстер-класи щодо проведення етапу художньо-творчої діяльності учнів на уроках мистецтва.
Мета вебінару
Розкрити основні аспекти реалізації компетентнісного підходу на уроках інтегрованого курсу «Мистецтво». Здійснити практичний коментарій щодо використання сучасних технологій на рівні міжпредметних зв’язків на цих уроках.
Завдання вебінару
Визначити поняття «ключові», «предметні», «міжпредметні» компетентності.
Розкрити практичні можливості щодо реалізації компетентнісного підходу, реалізовані у підручниках інтегрованого курсу «Мистецтво» 1, 2 кл. авторів Л. Масол, О. Гайдамака, О. Колотило.
Показати на зразках матеріалу підручників «Мистецтво» практичне застосування сучасних технологій: фасилітована дискусія, технологія сторітеллінг, проектна діяльність (лепбуки).
Продемонструвати на зразках творчих робіт учнів Чернігівського ліцею № 22 практичні результати застосування сучасних технологій.
Дати приклад майстер-класів з поетапного виконання педагогічного малюнку.
Очікувані результати
Розуміння особливостей структурування підручників інтегрованого курсу «Мистецтво» 1, 2 кл. авторів Л. Масол, О. Гайдамака, О. Колотило та практичного володіння навичками орієнтування на його сторінках.
Уміння застосовувати сучасний інструментарій: фасилітована дискусія, технологія сторітеллінг, проектна діяльність (лепбуки) на уроках інтегрованого курсу «Мистецтво».
Немає коментарів:
Дописати коментар