понеділок, 17 вересня 2018 р.

Чарівні Перлинки - Пісня про вчителів


Чарівні Перлинки - Пісня про вчителів

В школу ходимо усі
І великі і малі
В школі вчать нас фахівці
Найкласніші вчителі
В школу будемо ходити
Дружно будем говорити:

Школа, вчитель, ти і я
Разом ми одна сім’я
Школа, вчитель, ти і я
Разом ми одна сім’я

Вчитель буде нас любити
І навчить як в світі жити
Вчитель нам дає уроки
І насварить може трохи
В школу будемо ходити
Вчителів усіх любити

Школа, вчитель, ти і я
Разом ми одна сім’я
Школа, вчитель, ти і я
Разом ми одна сім’я

В них зарплата не одна
І велика і мала
А щоб більше заробляти
Треба краще нас навчати
В школу будемо ходити
Вчителів усіх любити
Школа, вчитель, ти і я
Разом ми одна сім’я
Школа, вчитель, ти і я
Разом ми одна сім’я

Математика й читання
Це потрібно для навчання
Малювання і труди
Допоможуть у журбі
Всі учителі у нас
Просто супер просто клас!

Школа, вчитель, ти і я
Разом ми одна сім’я
Школа, вчитель, ти і я
Разом ми од/на сім’я
Школа, вчитель, ти і я
Разом ми одна сім’я
Всі учителі у нас
Просто Супер!
Просто Клас!


Немає коментарів:

Дописати коментар