2-4 класи. Опис ключових змін в оновлених програмах.
Музичне мистецтво. 1-4 класи дивитися на 18 сторінці
Музичне мистецтво. 1-4 класи
http://musicmon14-new.ed-era.com/opus_zmyn.html
З метою розвантаження навчальних програм з музичного
мистецтва 1-4 класів загальноосвітніх шкіл, нами були вилучені
Теми, що вилучені
Музика. Теми, що вилучені -1 клас
Тема 1. Про що розповідає музика
Основний матеріал для сприймання Д.Кабалевський.
«Кавалерійська».
Додатковий матеріал для сприймання
Б.Фільц. «Забута лялька»; Г.Сасько. «Джерельце»,
«Синички».
Варіативний матеріал для сприймання
В.Косенко. «Дощик»; Р.Шуман «Дід Мороз».
Основний матеріал для виконання
Д.Кабалевський. «Перший клас»; Б.Фільц. «Облітав
журавель» (одноголосно); А.Філіпенко. «На місточку»; В. Косенко «Дощик».
Тема 2. Музика навколо нас
Варіативний матеріал для сприймання Д.Кабалевський.
«Сурма і барабан».
Музика. Теми, що вилучені - 2 клас
Тема 1. Типи музики
Термін симфонічний оркестр
Основний матеріал для сприймання
М.Блантер. «Футбольний марш»; П.Чайковський. «Танець із
кубками» з балету «Лебедине озеро».
Основний матеріал для виконання В.Д.Кабалевський. «Пісня
про школу».
Додатковий матеріал для виконання «Три матусі».
Тема 2. Виражальне та зображальне в музиці
Опис ключових змін до оновлених програм початкової школи
Варіативний матеріал для сприймання
Д.Кабалевський. «Три подружки», «Клоуни»; С.Майкапар.
«Роздуми»; П.Чайковський. «Хвороба ляльки», «Нова лялька»; С.Прокоф’єв.
Симфонічна казка «Петя і вовк».
Варіативний матеріал для виконання
В.Шаїнський. «Гра»; Б.Савельєв. «Якщо добрий ти»;
А.Філіпенко. «Кришталева зимонька».
Матеріал для музикування та виконання в русі
«Біла квочка», «Веселі гуси»; М. Ведмедеря. «Танцювали
зайчики».
Тема 3. Основні музичні жанри
Підтема
Знайомство з музичними жанрами опери, балету, симфонії,
концерту за допомогою пісні, танцю і маршу.
Термін симфонія
Підтема
Народна пісня у творах композиторів- класиків; фрагмент
із балету «Лебедине озеро».
Матеріал для сприймання
П.Чайковський. Друга симфонія (фрагмент); невідомий автор
першої половини ХІХ ст. «Симфонія» (козачок); М.Коваль. Сцена з другої дії
опери «Вовк і семеро козенят»; Четверта симфонія (фінал); П.Чайковський. «Вальс
квітів», «Іспанський танець»; Ж.Бізе. Увертюра, хор хлопчиків із опери
«Кармен».
Основний матеріал для виконання
К.М’ясков. «Зимонька»; «А ми просо сіяли»; О.Янушкевич;
М. Лисенко. «Пісня Лисички», «Пісня Кози», хор «Ходім, братці, воювати» з опери
«Коза-дереза».
Варіативний матеріал для виконання
Р.Паулс. «Алфавіт»; Українська народна пісня «Журавель».
Опис ключових змін до оновлених програм початкової школи
Тема 4. Мова музики
Додатковий матеріал для сприймання
Д.Кабалевський. «Монтер»; І.Дунаєвський. Марш із
кінофільму «Веселі хлоп’ята».
Варіативний матеріал для сприймання
С.Майкапар. «Музична шкатулочка», «Луна в горах»;
І.Арсєєв. «Крокодил і Чебурашка».
Додаткові твори для виконання
О.Пахмутова. «Добра казка»; Г.Сорокопуд. «Свято
Перемоги».
Музика. Теми, що вилучені - 3 клас
Тема 1. Основні властивості музики: пісенність, танцювальність, маршовість
Основний матеріал для сприймання
Невідомий автор першої половини ХІХ ст. Симфонія
(козачок).
Додатковий матеріал для виконанняя
А.Островський. сонце».
«Хай завжди буде
Матеріал для музикування та виконання в русі
«Ляльки танцюють».
Тема 2. Інтонація
Підтема
Зображальні та виражальні інтонації. Поєднання
зображальних і виражальних інтонацій. Мелодія як інтонаційно- смислова
побудова. Інтонаційна виразність виконання музики. Роль інтонації в пісні-грі.
Виражальна інтонація, зображальна інтонація.
Основний матеріал для виконання Д. Кабалевський. «Хто
чергові?».
Тема 3. Розвиток музики
С. Прокоф’єв. Симфонічна казка «Петя і Вовк»;
Д.Кабалевський. «Три варіанти маршу».
Тема 4. Музична форма
Опис ключових змін до оновлених програм початкової школи
Основний матеріал для сприймання
О.Пахмутова. «Прохання»; І.Дунаєвський. Увертюра до к/ф
«Діти капітана Гранта».
Варіативний матеріал для сприймання
О.Александров «Священна війна»; В.Бєлий. «Орлятко»;
О.Пахмутова. «На вулиці Миру».
Матеріал для музикування та виконання в русі
«Бігла кізка топитися».
Музика. Теми, що вилучені - 4 клас
Тема 1. Музика мого народу
Основний матеріал для сприймання
М. Калачевський. «Українська симфонія» (І ч.); Ж.Колодуб.
«Троїсті музики»; Г. Майборода. «Гуцульська рапсодія».
Додатковий матеріал для виконанняя Л. Ревуцький. Друга
симфонія (ІІ і ІІІ ч.).
Варіативний матеріал для сприймання
М.Калачевський «Українська симфонія» (ІІ ч.); Симфонія
невідомого автора початку ХІХ століття (фінал).
Тема 2. Музика єднає світ
Підтема
Спорідненість музики слов’янських народів. Спільні
властивості українських і російських протяжних ліричних пісень: наспівність,
широке розгортання мелодії, розспівування складів, підголоскове багатоголосся,
відносно вільний рух голосів. Як основа музичного мистецтва слов’янських
народів. Спорідненість музики слов’янських народів. Спільні властивості
українських і російських протяжних ліричних пісень. Спільні й відмінні риси в
танцювальній музиці слов’янських народів.
Варіативний матеріал для виконання
Б.Савельєв. «Із чого складається світ?», «Справжній
друг»; Російська народна пісня «У полі береза стояла»;
Опис ключових змін до оновлених програм початкової школи
С.Соснин. «Сонячні краплини»; Р.Паулс. «Золоте весілля»;
В.Шаїнський. «Чого вчать у школі»; Російські народні пісні «Со вьюном я хожу»,
«Светит месяц»; білоруський народний танець «Бульба»; білоруська народна пісня
«Савка і Гришка»; грузинський танець «Лезгінка»; узбецька народна пісня-танець
«Мавригі»; українські народні пісні «Янчику- білоданчику», «Прийшла весна з квітами»,
«Ой весна, весна, та й весняночка».
Немає коментарів:
Дописати коментар