Міністерство освіти і науки запровадило свідоцтво досягнень для оцінювання учнів 1-х класів.
Про це йдеться у наказі № 924 від 20 серпня. Наказ дивитися тут.
Відповідно до наказу, "оцінювання результатів навчання та особистих досягнень учнів у першому класі має формувальний характер, здійснюється вербально, на суб'єктних засадах, що передбачає активне залучення учнів до самоконтролю і самооцінювання".
Алгоритм діяльності вчителя під час організації формувального оцінювання:
Формулювання об'єктивних і зрозумілих для учнів навчальних цілей.
Ознайомлення учнів з критеріями оцінювання.
Забезпечення активної участі учнів у процесі оцінювання.
Забезпечення можливості й уміння учнів аналізувати власну діяльність (рефлексія).
Корегування спільно з учнями підходів до навчання з урахуванням результатів оцінювання.
Учителі, які викладатимуть навчальні предмети у початковій школі, будуть давати характеристику предметних компетентностей учня за 4-рівневою системою:
має значні успіхи;
демонструє помітний прогрес;
досягає результату з допомогою вчителя;
ще потребує уваги і допомоги у вивченні того чи іншого предмета.
Запропонований зразок свідоцтва досягнень складається з 2-ох частин: перша частина – характеристика особистих досягнень учнів, заповнюється у жовтні, як проміжний, та у травні, як підсумковий звіт, з метою фіксування навчального поступу, у якому оцінюється активність дитини, самостійна робота на уроці, співпраця з іншими учнями тощо.
У першому класі оцінювання має описовий характер як рівня навчання, старанності та соціальної поведінки, так і предметів та освітнього процесу в цілому, але не результату.
Про це йдеться у наказі № 924 від 20 серпня. Наказ дивитися тут.
Відповідно до наказу, "оцінювання результатів навчання та особистих досягнень учнів у першому класі має формувальний характер, здійснюється вербально, на суб'єктних засадах, що передбачає активне залучення учнів до самоконтролю і самооцінювання".
Алгоритм діяльності вчителя під час організації формувального оцінювання:
Формулювання об'єктивних і зрозумілих для учнів навчальних цілей.
Ознайомлення учнів з критеріями оцінювання.
Забезпечення активної участі учнів у процесі оцінювання.
Забезпечення можливості й уміння учнів аналізувати власну діяльність (рефлексія).
Корегування спільно з учнями підходів до навчання з урахуванням результатів оцінювання.
Учителі, які викладатимуть навчальні предмети у початковій школі, будуть давати характеристику предметних компетентностей учня за 4-рівневою системою:
має значні успіхи;
демонструє помітний прогрес;
досягає результату з допомогою вчителя;
ще потребує уваги і допомоги у вивченні того чи іншого предмета.
Запропонований зразок свідоцтва досягнень складається з 2-ох частин: перша частина – характеристика особистих досягнень учнів, заповнюється у жовтні, як проміжний, та у травні, як підсумковий звіт, з метою фіксування навчального поступу, у якому оцінюється активність дитини, самостійна робота на уроці, співпраця з іншими учнями тощо.
У першому класі оцінювання має описовий характер як рівня навчання, старанності та соціальної поведінки, так і предметів та освітнього процесу в цілому, але не результату.
Немає коментарів:
Дописати коментар