середу, 29 березня 2017 р.

Фестиваль шкільних гуртків Білої Цекви у 2017

Кожна дитина талановита, головне – допомогти їй знайти себе, вважають вчителі БЗШ № 7. На кожному кроці педагоги бачать спалахи дитячих талантів, вправних і впевнених, боязких і сором’язливих, і кожному з них приділяють неабияку увагу. Тому Фестиваль шкільних гуртків Білої Цекви у 2017, який відбувся 23 квітня року в  БЗШ № 20, мав на меті відкрити нові юні обдарування серед школярів.
Протягом весняних канікул  наша школа брала активну участь у міському фестивалі мистецьких гуртків, де наші вихованці мали гарну нагоду інших подивитися і себе показати. 
У цьому заході взяли участь  18 учнів-вихованців вокально-хорового гуртка «Дружба», солістка - Синельникова Євгенія (керівник Волошенко Олена Іванівна). Колектив виконав пісню: 
«Ти моя царівна» 
(музика - Тарнавська І., слова - Нагорняк Г.)

Хто тебе теплом стрічає? Завжди успіху бажає?
І зупине грім та зливу – тільки б я була щаслива.
Хто людина ця кохана? 
Матінка, матуся, мамо, о-о, моя мама.
П-в:
Матусю лагідна, чарівна.
Матусю, ти моя царівна.
До нестримного жалю 
Тебе, ріднесенька, люблю.
Хто ж помолиться за тебе? Хто тобі прихилить небо?
Хто твій шлях благословить і не зрадить не на мить?
Хто людина ця кохана? 
Матінка, матуся, мамо, о-о, моя мама.
П-в:
Колискову хто співає? Хто твій сон оберігає,
Щоб не впала і пилинка на ріднесеньку дитинку?
І віддасть своє серденько?
Матінка, матуся-ненька, о-о, моя ненька.
П-в:

Тож будемо сподіватися, що таланти розквітатимуть, і на шкільному мистецькому олімпі кожного року з’являтимуться нові талановиті зірочки!

Немає коментарів:

Дописати коментар