пʼятниця, 15 липня 2022 р.

Анна Тринчер - Не залишай . ПІСНІ ВОЄННОГО ЧАСУ

 


Анна Тринчер - Не залишай Lyrics

Не залишай мене одну - Анна ТРІНЧЕР
Анна Трінчер заспівала про біль українських жінок у новій пісні «Не залишай»
«Мільйони українських дівчат, жінок живуть сьогодні одним дзвінком, одним повідомленням: «живий». Ця витримка та незламність духу героїчна. Моя пісня «Не залишай» про них - таких ніжних, але таких сильних»- поділилася
Текст пісні:
Так холодно
А навкруги вогонь
Так болісно сльозами витру кров
Ти з автоматом там
Мій воїн мій герой
Стоїш за нас
Щоб наші діти посміхались знов
За Україну, за волю
Безстрашно пішов в бій
Я вірю настане
мир на землі моїй
Я просто чекаю
щоб ти прийшов живий
Я дуже кохаю тебе горою мій
Приспів:
Не залишай мене одну
Я поміж куль до тебе йду
Нас роз’єднали в ніч одну
І це не сон це наяву
Я буду молитися за тебе
І щоб настало мирне небо
Не залишай мене одну
Знай переживемо цю війну
Так жадібно
я обійму тебе
Безжалісно
нас ворог знову б‘є
Ти вистоїш
Хай Бог нас береже
Весна прийде
І знов калина зацвіте
За Україну, за волю
Безстрашно пішов в бій
Я вірю настане
мир на землі моїй
Я просто чекаю
щоб ти прийшов живий
Я дуже кохаю тебе горою мій
Приспів:
Не залишай мене одну
Я поміж куль до тебе йду
Нас роз’єднали в ніч одну
І це не сон це наяву
Я буду молитися за тебе
І щоб настало мирне небо
Не залишай мене одну
Знай переживемо цю війну

Анна Тринчер - Не залишай Караоке версія (мінус)

Немає коментарів:

Дописати коментар