вівторок, 16 квітня 2024 р.

Три правила мовчання


 Alina Akulenko

1. Коли я читаю пост і бачу, що це - відверта брехня, то мовчу. Бо своїм коментарем піднімаю цей пост, а разом із ним - поширюю брехню.
2. Коли я читаю пост і бачу, що це - маніпуляція, - то мовчу. Бо своїм коментарем піднімаю цей пост, а разом із ним - допомагаю маніпуляторам.
3. Коли я читаю пост і бачу, що це - дурниці, то мовчу. Бо своїм коментарем я піднімаю цей пост, а разом із ним - даю дурницям шанс.
Коли я мовчу, це не означає, що мені - байдуже, я не маю власної позиції з цього питання чи не можу двох слів зв'язати.
Буває, інколи що змовчати, набагато складніше, ніж не мовчати.
Але тоді я швиденько згадую, що з мовчунів значно складніше робити набої для пістолів, що ними озброюють ботоармії.
P.S. Для тих, хто дочитав аж сюди, але таки не зрозумів, про що ці правила. Ці правила - не про байдужість. А про небажання дозволяти алгоритмам соціальних мереж перетворювати себе на зброю в руках маніпуляторів та брехунів. Якось так.

Немає коментарів:

Дописати коментар