понеділок, 16 квітня 2018 р.

Чарівник-недоучка. Пісня для хору


Чарівник-недоучка
Дзюбак Анастасія

Вивчити шлях зірок
І посадить садок
Стримати ураган
Все може магія.
В мене диплом вже є
Тільки що він дає
Бо чарівник-чаклун
Зовсім не справжній я.

Приспів:

Марно… ой…
Марно викладачі мої
Справи забули всі свої
Марно зі мною мучився
Найвизначніший маг
Так, так, так!
Я неуважно слухав їх
Бо чаклувати не хотів
Що не доручите мені
Все я зроблю не так.

Якось робив грозу
Начаклував козу
Жовту таку козу
В смужечку золоту
Замість ноги є хвіст
Дуже мала на зріст
Зовсім не хочу я
З нею зустрітися.

Приспів

Я чаклував мільйон
Раптом з’явився слон
Крила, як у бджоли
Очі людські й сумні
Сплю я та бачу сон
Плачуть коза і слон
Плачуть та шепотять
Що з нами ти зробив… (2)

Приспів

Немає коментарів:

Дописати коментар