неділю, 24 грудня 2017 р.

ХАЙ ЗАВЖДИ БУДЕ СОНЦЕ

Десь рік тому знадобилася мені відома пісня "Пусть всегда будет солнце"( добре знайома старшому поколінню).Мелодія Аркадія Островського, слова - Льва Ошаніна (за виключенням приспіву).Вирішила знайти варіант слів українською мовою. Не знайшла. Можливо - просто не знайшла, а можливо - не існує. Багатьма іноземними мовами є варіант цієї пісні. Пропоную свій варіант українською мовою - може кому знадобиться, тим більше, що тема пісні актуальна і в наш час.
ХАЙ ЗАВЖДИ БУДЕ СОНЦЕ.
Сонячний диск, променів блиск -
В небі блакитному сяє,
Пензлем хлоп`я вміло вправля -
Мрію свою він плекає.
Приспів.
Хай завжди буде сонце,
Хай завжди буде небо,
Хай завжди буде мама,
Хай завжди буду - я ! ( приспів повторюється 2 рази)
Любий мій друг, добрий мій друг,
Всі ми бажаємо миру,
В різні роки серце завжди
Фразу стукоче єдину.
Приспів.
Тихше солдат, бачиш солдат
Злякані очі дитячі,
В неба блакить погляд їх вмить -
Ніби говорить, благає.
Приспів.
Проти біди, проти війни
Дружно згуртуймося з вами,
Сонце - світи, мир - назавжди,
Сміх хай дитячий лунає.
Приспів.
Тамара Пимурзина 

Немає коментарів:

Дописати коментар