вівторок, 19 січня 2016 р.

БЗШ № 7 прийняла участь у конкурсі на найкращу соціальну відеорекламу щодо проблем внутрішніх переселенців (спільно з Агенцією ООН у справах біженців).



Автори реклами учителі Білоцерківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №7 : 
Заєць Б.П., Волошенко О.І., Олексієнко В.А., Коржова Л.О.


КОНКУРС НА НАЙКРАЩУ СОЦІАЛЬНУ ВІДЕОРЕКЛАМУ ЩОДО ПРОБЛЕМ ВНУТРІШНІХ ПЕРЕСЕЛЕНЦІВ
Фестиваль соціальної відеореклами Molodiya Festival спільно з Агентством ООН у справах біженців та креативним агентством PROVID оголошують конкурс на найкращу соціальну відеорекламу щодо проблем внутрішніх переселенців.
З початку конфлікту в Україні понад 1,5 млн осіб були змушені залишити свої домівки. Багато з них втратили усе і потребують нашої підтримки. Труднощі з пошуком роботи та житла, нерозуміння та нетолерантне ставлення з боку суспільства – ці та інші проблеми часто переслідують тих, хто не з власної волі був вимушений залишити рідний дім.
-88693455

Мета конкурсу – привернути увагу до проблем та потреб внутрішніх переселенців, покращити ставлення до цих груп населення та підвищити підтримку і толерантність громадськості до людей, які розпочинають нове життя далеко від дому.

Призовий фонд:
1 місце - 7 000 грн.; 2 місце - 4 000 грн.; 3 місце - 3 000 грн.
До участі приймаються роботи хронометражем до 1 хвилини. 
Бітрейт - не менше 15 mbps.
Роздільної здатності відео - від 1920×1080.

Термін прийому робіт - до 20 січня 2016 року.
Переможців визначить міжнародне журі.
Заявка учасника на сайті: molodiya.com.ua

Немає коментарів:

Дописати коментар