четвер, 28 березня 2024 р.

MELOVIN - Вітрила

 


Коли від всіх тікаю, турботи забуваю Навколо очі самоти Тобі я прошепочу, що знов відчути хочу Як разом із тобою ми Ти мої вітрила, музика моя Невагомі крила підіймають в небо Дві частини серця, разом ти і я І мене не буде і нема без тебе Не знаю, але вірю, душа плекає мрію, Що шлях до тебе приведе Земля летить все швидше, за мить твоє обличчя Мій погляд в натовпі знайде Ти мої вітрила, музика моя Невагомі крила підіймають в небо Дві частини серця, разом ти і я І мене не буде і нема без тебе Ти мої вітрила, музика моя Невагомі крила підіймають в небо Дві частини серця, разом ти і я І мене не буде і нема без тебе Ти мої вітрила, музика моя Невагомі крила підіймають в небо Дві частини серця, разом ти і я І мене не буде і нема без тебе

Немає коментарів:

Дописати коментар