вівторок, 9 березня 2021 р.

Сьогодні виповнюється 68 років Тарасу Петриненку - українському музиканту, співаку, композитору, поету

 Сьогодні виповнюється 68 років Тарасу Петриненку - українському музиканту, співаку, композитору, поету, талановитому сину талановитої мами - Діани Петриненко, народному артисту України, Шевченківському лауреату, патріоту України.

Зайве казати, на честь кого назвали його батьки.
Тарас Петриненко - "жива легенда", на музиці якого виросло вже не одне покоління українців, володар унікального таланту поета, композитора, співака, автор славнозвісної пісні "Україна", що стала своєрідним неофіційним гімном нашої держави. У Тараса Петриненка і поезія, і мелодія - справжні перлини.
Творчість Тараса Петриненка увійшла до скарбниці української національної культури. Ім’я артиста стало одним із символів незалежності України.
Оперними співаками були мама музиканта - Діана Петриненко і її старший брат Іван Паливода.
"Це не дуже вдячна справа - любити рідну країну, шанувати свою націю. Особливо - у нинішні часи суцільного популізму та політичної всеїстивості.", - Тарас Петриненко.
Мені казали
Мені казали: "Ти не вмієш жити,
Життя прожив – нічого не нажив".
Мені казали: "Треба послужити,
Щоб і собі ти дещо заслужив".
Мені казали поруч з ким стояти,
Щоб вистоять собі життя легке.
І радили яких пісень співати,
І на каком, даруйте, язикє.
Та є таке, що я не хочу вміти
Й не вмітиму од роду і повік.
А доведеться в безвість відлетіти,
То й відлечу як чесний чоловік.
Я не один, нас все іще багато.
Ще тліємо, хоча й не горимо.
Нам нікуди вже далі відступати
Й несила наступати – стоїмо.
Ми стоїмо, ми й досі на помості,
Напівзабуті і напівживі.
Ми стоїмо – в серцях немає злості.
Ось тільки нерви – де там тятиві?
Ми стоїмо чужі у власній хаті,
Охаяні, обпльовані, німі.
Ми стоїмо потужні і затяті,
Пильнуєм світло в крижаній пітьмі.
Затравлені, змордовані істоти,
Жах небуття легенями п’ємо.
Бо Україна дихатиме доти,
Допоки ми за неї стоїмо.
Тарас Петриненко
Тарас Петриненко читає Тараса Шевченка і виконує свою славнозвісну "Україну:
Петриненкову "Україну" співають навіть у Південній Кореї тамтешні виконавці:
Більше про Тараса Петриненка тут:

Немає коментарів:

Дописати коментар