неділя, 13 вересня 2020 р.

МРІЯ (МІНУС КАРАОКЕ)


МРІЯ Наснилося мені, Що я - маленька муха, Сиджу я на вікні, На мене вітер дмуха. Блищать мої крильцята На сонечку ранковім, А я сиджу завзято – Не треба йти до школи! Хай усі умлівають за партами, Над книжками уваги не вартими, Нехай будуть зразковими учнями, А мене ці уроки замучили! А його ці уроки замучили! Я бавлюся весь день, Бабусі набридаю, То сяду їй на ніс, пчих! То на плече сідаю, То у гречану кашу Пірну собі на втіху, Ніхто мені не каже: Поводься, учень, тихо! Я ширяв на балконі між банками, Я лякав павучиська поганкою, Я гойдався на люстрі до смереку, А вночі грав у шахи з метеликом, А вночі грав у шахи з метеликом. Легка, не клопітка Ота мушина справа, Але вже через день Мені так нудно стало. Ніхто не розуміє Розмов моїх і мови, Тож я портфель зібрав свій – І поспішив до школи! Буду тихо сидіти за партою, Над підручником, зошитом, картою, Ну, а після уроків з друзяками І пограємось, і побалакаєм, І пограюсь я, і побалакаю

Немає коментарів:

Дописати коментар