пʼятниця, 12 червня 2020 р.

Ой ніченька темнесенька, боюсь до дому йти /// polyphonyproject.com



Ой ніченька темнесенька, боюсь до дому йти /// polyphonyproject.com

Ой ніченька темнесенька, боюсь до дому йти,
/ А милий мій розсердився, не хоче провести. / 2

Прихожу я до домоньку та й стукаю в вікно.
/ Не спить, не спить матіночка, не спить вона давно. / 2

‒ Ой донечко ріднесенька, ой де ж бо ти була,
/ Очі твої заплакані, розплетена коса. / 2

‒ Коса моя розплетена, подружка розплела,
/ Очі мої заплакані, три нічки не спала. / 2

‒ Ой донечко ріднесенька, тепер ти не моя,
/ Бери усе, що в тебе є, та йди з мого двора. / 2

‒ Ой матінко ріднесенька, куди ж бо я пійду,
/ Нічка темна, всі люди сплять, лиш я одна не сплю. / 2

Бери, мати, іконочку, благослови мене,
/ А ще того козаченька, що звів з ума мене. / 2

Немає коментарів:

Дописати коментар