середа, 3 червня 2020 р.

Веселі скрипки - Намалюй мені ніч

Люба Чайковська та ВІА Веселі скрипки - Намалюй мені ніч (Мирослав Скорик - Микола Петренко)поч. 1960х. У Львові, в 1963 році Мирослав Скорик створив вокально-інструментальний ансамбль "Веселі скрипки", для якого написав ряд пісень, які в той час були дуже популярними. В тих піснях композитор започаткував новий напрямок української естрадної пісні, де поєднав українські інтонації та слово з ритмами джазу, танго, блюзу, халі-галі, боссанови, що панували тоді у світі, але були маловідомі в Україні. А пісня "Не топчіть конрвалій" стала першим українським твістом, дуже тоді популярним. Тексти до пісень М.Скорика писали поети Ростислав Братунь, Олександр Вратарьов, Микола Петренко, Микола Сом, Богдан Стельмах. "Веселі скрипки" виступали на сценах не тільки Львова, вони були постійними учасниками гала-концертів в Києві та Москві в Кремлі. Виступали з відомими солістами Дмитром Гнатюком, Анатолієм Мокренком, Людмилою Божко, Борисом Жайворонком. Радіо та телебачення часто транслювали пісні М.Скорика, які виконували "Веселі скрипки". А вершиною популярності можна вважати участь пісні "Намалюй мені ніч" в найбільш престижній тоді телепередачі Радянського Союзу - "Голубому вогнику".


Веселі скрипки - Намалюй мені ніч

Я до тебе прийду, через доли і гори, Тільки ти не розпитуй мене, не хвилюй, Намалюй мені ніч, коли падають зорі, Намалюй, я прошу, намалюй, Намалюй мені ніч, коли падають зорі, Намалюй, я прошу, намалюй, Намалюй, я прошу, намалюй. Намалюй мені ніч, що зве і шепоче, Найпалкіші слова, найдивніші слова, В гамі барв піднеси славу темної ночі Що навколо зірки розсіва. Ну а сам ти який, Вечір, день а чи ранок, Що на серці - чи промінь, чи ніч, Намалюй мені ніч, коли зорі багряні, Вирушають у путь, щоб згоріть. Намалюй мені ніч, коли зорі багряні, Вирушають у путь, щоб згоріть, Вирушають у путь, щоб згоріть...

Немає коментарів:

Дописати коментар