неділя, 10 травня 2020 р.

ПІСНЯ ВИПУСКНИКІВ (МІНУС КАРАОКЕ (мелодія "Мама, я танцую"))



ПІСНЯ ВИПУСКНИКІВ (МІНУС КАРАОКЕ)

(мелодія "Мама, я танцую") Мама вранці так тихо плакала, Тато пригорнув із порадами. Нині випускний,вже дорослі ми, Діти за любов, вдячні вам батьки. Вдячні за терпець, за безсонну ніч, Що в житті завжди з нами пліч о пліч, За турботу і за веселощі, За цукерочку у портфелику. Матінку люблю я, шлю привіт цілую, Татові поради, безкінечно святі. Матінку люблю я, шлю привіт цілую, Татові поради, безкінечно святі, На, на, на, нана-а… Ні векіпедії ні інстограми, Нам не замінять ні тата ні маму, Ваші слова і молитви від серця, Ваш наганяй за косяк з пересердя, Все ми цінуємо, вірте рідненькі, Кожну хвилиночку тата і неньки, Кожну секунду у ваших обіймах Знаю для вас, я назавжди дитина. Хай летять роки вірний ваш наказ Світочем вночі майорить для нас, Те тепло душі, що дають батьки Вірний назавжди захист від біди. Матінку люблю я, шлю привіт цілую, Татові поради, безкінечно святі, Матінку люблю я, шлю привіт цілую, Татові поради, безкінечно святі, Матінку люблю я, шлю привіт цілую, Татові поради, безкінечно святі, Матінку люблю я, шлю привіт цілую, Татові поради, безкінечно святі,

Немає коментарів:

Дописати коментар