субота, 2 травня 2020 р.

Хочу миру на Землі (МІНУС КАРАОКЕ)

Хочу миру на Землі (МІНУС КАРАОКЕ)
Діана Горбяк ХОЧУ МИРУ НА ЗЕМЛІ Ми довго йшли дорогами Куди самі не знали Втрачали віру і любов в пітьмі Ми заблукали Гордість злість і гнів Серце полонив Сум усе що в нас є Але вірю я що живе в серцях Наших сила добра Я хочу миру на землі Щасливі будьте люди всі Я вірю крила є у всіх І добро у душі Мрії збережи Лети Його відпусти Змінитись нам не стало сил Мети ми також не мали І цінності були пусті Не те собі ми обрали Але вихід є Ти його знайдеш Лиш у себе повір Світло в темряві І своїй душі Швидше ти запали Я хочу миру на землі Щасливі будьте люди всі Я вірю крила є у всіх І добро у душі Мрії збережи Даруй нам сонце всім тепло Блакитне небо, щоб було І лунав щоб скрізь дитячий сміх І добро у душі, Ти збережи, Лети Його відпусти. Те, що з нами сталося Вже тепер , як сон страшний Ми так налякалися Були зовсім ми одні Все, те, що з нами сталося Але ми не здавалися Все, те, що з нами сталося Світло в темряві і в своїй душі Ти завжди знайди Я хочу миру на землі Щасливі будьте люди всі Я вірю крила є у всіх І добро у душі Ти їх збережи Даруй нам сонце всім тепло Блакитне небо щоб було І лунав щоб скрізь дитячий сміх І добро у душі Мрії збережи Лети Його відпусти Його відпусти

Немає коментарів:

Дописати коментар