пʼятниця, 6 червня 2025 р.

Сміх крізь сльози

 


Leonid Bedratyuk склав агентозмінський словник педкоректності:

1. Він нічого не хоче вчити: Має труднощі з виконавчою функцією
2. Взагалі не слухає: Виявляє труднощі з утриманням уваги
3. Постійно лінується: Має знижений рівень академічної мотивації
4. Байдужий до навчання: Демонструє низький рівень залучення до освітнього процесу
5. Не може зосередитись: Має нестабільну концентрацію уваги
6. Грубить, веде себе неадекватно: Виявляє дезадаптивні форми поведінки
7. Не думає, що йому це треба: Недостатній рівень сформованості навчальної ціннісної орієнтації
8. Завжди списує: Проявляє труднощі з формуванням академічної доброчесності
9. Не може нічого пояснити: Має труднощі з вербалізацією власного розуміння
10. Він тупо сидить: Пасивний у навчальному середовищі, не демонструє ініціативності
11. Не ходить на заняття: Має нестабільну відвідуваність, потребує моніторингу залучення
12. Йому все одно: Емоційно дистанційований від освітньої діяльності
13. Не здає нічого вчасно: Має труднощі з тайм-менеджментом і плануванням навчальної активності
14. Він не тягне: Його навчальні досягнення не відповідають очікуваному рівню компетентностей
15. Не розуміє простих речей: Має вибіркові когнітивні труднощі у засвоєнні базового матеріалу
16. Не реагує на зауваження: Має труднощі з прийняттям зворотного зв'язку
17. У нього немає дисципліни: Недостатній рівень саморегуляції в навчальній діяльності
18. Він просто не старається: Не демонструє навчальної наполегливості та ініціативи
19. Все забуває: Має труднощі з утриманням та актуалізацією навчального матеріалу
20. Живе в іншій реальності: Виявляє ознаки фрагментованого сприйняття навчального контексту
21. Постійно на телефоні: Має труднощі з регуляцією цифрової поведінки в освітньому середовищі
22. Тільки "так" і "ні" відповідає: Демонструє обмежені комунікативні компетенції в академічному дискурсі
23. Завжди знає краще за вчителя: Виявляє ознаки когнітивної ригідності та опору до авторитету
24. Робить вигляд, що працює: Маскує низьку навчальну активність імітаційною поведінкою
25. Питає "А навіщо це треба?": Недостатньо сформована здатність до абстрагування та встановлення міжпредметних зв'язків
26. Завжди хворіє перед контрольними: Проявляє соматизацію академічної тривожності
27. "Я не математик/гуманітарій": Демонструє фіксовані уявлення про власні здібності та самообмежувальні переконання
28. Списує навіть дату з дошки: Має критично знижений рівень академічної самостійності
29. Каже "не пам'ятаю" на все: Використовує захисні механізми уникнення відповідальності
30. Приходить без зошита/ручки: Має труднощі з організацією навчального простору та планування ресурсів
Який з цих 30 пунктів вам найбільше подобається?

Немає коментарів:

Дописати коментар