середа, 8 травня 2024 р.

Велика таємниця



Іноді вчителі кажуть неправду своїм учням, але..

Топ 7 вчительських "побрехеньок":
1. «Так, у мене є очі на потилиці».
2. «Ця жувальна гумка зробить тебе СУПЕР-кмітливим під час тесту».
3. «Звісно, це золота рибка».
4. «Я все чую».
5. «У мене немає улюблених учнів».
6. «О, дякую, мені потрібна нова чашка» (а в мене вдома 301 чашка).
7. - ? (ваш варіант)
.......................
Я бачу, хто вивчив правила, а хто ні)
......................
Я вмію читати по очах)
.....................
"За порушення академічної доброчесності є кримінальна відповідальність!"
......................
Теж рада вас бачити)
....................
Завтра двійки будуть в журналі...
.....................
Ок, можете не зізнаватись ,та я знаю хто це зробив. Ото тепер нехай живе з цим😉
Даю термін "до завтра " зізнатись добровільно. 🤦😉

Немає коментарів:

Дописати коментар