субота, 27 травня 2023 р.

А можна спочатку провести "роботу над помилками"?

 

Чи є у Вас план, містере Фікс? Усі чекають від нового міністра освіти та науки плану реформ…
А можна спочатку провести "роботу над помилками"? Адже в алгоритмі реформ етап аналізу "здобутків" та корекції є обов'язковим.
Ось це у нас склалось добре(закупівля обладнання для НУШ-класів), а тут ми начудили з «гімнаїзацією» всіх неповних середніх шкіл, розцяцькованими коридорами та «осередочками».
А за це вкрай непрофесійне рішення, яке призвело до дискримінації вчителів пенсійного віку, понесли відповідальність наступні особи, які займались юридичним забезпеченням процесу підготовки закону.
А за провал обіцяного радикального підвищення зарплати, "учителі, які важливі", вибачте нас.
А тут нас підвело «магічне мислення»: сподівання на швидкі результати ніби за помахом чарівної палички чи «по щучому велінню по моєму хотінню».
На жаль, виявилось невірним і наше наївне припущення, що можна досягнути успіху лише шляхом простого копіювання чужих «успішних практик, які працюють». Тож, забемхувати вас Фінляндією ми більше не будемо…
А ще ми визнаємо утопічність намагань реформувати вас, не реформуючи себе. Тому тепер почнемо з реформування пострадянської системи управління освітою, та змістимо акцент із створення «спільноти відповідального вчительства», яка у нас давно є, на формування «спільноти відповідального агентозмінства».
Також караємось, мучимось і каїмось!!!, що не слухали застереження «огульних критиканів» і не бачили, що оточення з дуполизів звичайних та заробітчан створювало для нас «теплу ванну» та ілюзію успіхів. Тому ми реформували «освіту, якої немає», грались в удавану дебюрократизацію…
Ніколи знову не допускайте нас до «реформ»! Замість того, щоб торгувати своїм обличчя у різних проєктиках, ми тепер підемо на освітянську передову. Своєю сумлінною працею в звичайних школах спокутуємо свою вину і наберемось адекватності сприйняття освітніх реалій.
А далі я прокинувся…

Немає коментарів:

Дописати коментар