четвер, 27 травня 2021 р.

В цей день 1972 року в Луцьку народився Олександр Положинський - український музикант, співак, лідер гурту «Тартак» у 1996—2020, «Був'є».

 


Був'є - Легіон

Я вирушаю на вишкіл, Я вирушаю на гру — Пройду сто кілометрів пішки І в гору високу запру! В моєму наплічнику речі, Важливі у мирі і на війні, І згущику банка, доречі, — Він завжди смакує мені! Легіон! Це сила, це воля, це дух! Легіон! Це поруч надійний друг! Легіон! Знайди своїх можливостей край! Легіон! Хлопче, не відставай! Я вирушаю в дорогу, Я шукаю цікавих пригод! Приходжу на допомогу — І зі мною весь мій народ! Я з честю ношу свій однострій! Мій погляд — уверх, до небес! І розум, і ніж — однаково гострі, І гордість за лицарський хрест! Мене не відлякує лихо, Мене не здувають вітри! Сам собі повторюю тихо — Зроби або помри! І в черговому поході — Поміж ватр і поміж варт — Я подякую друзям, старшині, негоді — За дружбу, науку і гарт!

Немає коментарів:

Дописати коментар