середа, 14 вересня 2016 р.

На гостини до пісні. Музичне мистецтво. 2 клас


"Бабак" 
Людвиг ван Бетховен


Бабак завжди зі мною
муз.Бетховен, сл. Ґете


По різних землях я скитавсь
І мій бабак зі мною,
Весели був й щасливим я -
І мій бабак зі мною

І мій завжди, і всюди мій,
І мій бабак зі мною,
І мій завжди, і всюди мій,
І мій бабак зі мною..

Із краю в край я все іду,
Бабак завжди зі мною,
На вечір дах собі знайду -
Бабак завжди зі мною..

Приспів

Кусочок хліба подадуть,
Бабак завжди зі мною,
І ось я ситий й радий я -
Бабак завжди зі мною...

Приспів

Подайте копійчину нам,
Бабак завжди зі мною,
Перекусити маю сам,
І мій бабак зі мною...

До ранку будемо ми тут,
І мій бабак зі мною,
А завтра знову підем в путь -
І мій бабак зі мною!

Володимир Луцiв - "Бабак" / "Marmotte" (Бетховен, Гете / М. Верес)

Бандура!  Чудове виконання!


Пісню «Бабак» Людвіг ван Бетховен написав на слова німецького поета Йоганна Гете. (На екрані портрети композитора і поета)
Вона розповідає про бідних дітей-бурлак з гірної  Швейцарії(Савойї),  які бродяжать  і  жебракуванням добувають собі їжу.
Кожен раз, коли голод в альпійських долинах ставав нестерпним, савойські бідняки відправляли своїх дітей з дресированими бабаками бродити вулицями міст багатої Німеччини.
Ці хлопці – савойяри показували різні фокуси зі своїми чотирилапими улюбленцями. Виступ часто супроводжувався співом під  шарманку .
Твір, який ми з вами зараз прослухаємо, розповідає про нелегке життя мандрівного музиканта, з яким ділить горе і радість малесеньке звірятко - бабак. Вслухайтесь в зміст цієї скромної , але внутрішньо багатої пісні, відчуйте красу.
(Слухання пісні супроводжується показом відео-фрагментів).
Який характер має пісня «Бабак»? - Сумний.
Що ми відчуваємо, слухаючи цю пісню? - Характер людини, її настрої, почуття музиканта-мандрівника.

Немає коментарів:

Дописати коментар